Alla inlägg under augusti 2012

Av Sara - 20 augusti 2012 23:52

Inte en lugn stund på hela dagen, så den har gått svin fort! Jag & Wille busade så när vi kom hem att jag helt glömde bort tiden, så blev sen middag idag ;)

& Wille har börjat gå på pottan på dagis, funkar tydligen jätte bra! Här hemma är han inte lika intresserad dock.. ;P

Otur i kärlek, tur i spel? ;) liiiten vinst i alla fall, det går bra nu! Haha

Av Sara - 20 augusti 2012 07:12

Vad ledsen man blir när man kommer till dagis och ser att nå idioter har kastat sönder varenda ruta på ena sidan, självklart den sidan som wille's avdelning ligger på ;( fy vad trist! & hur man tänker när man vandaliserar en förskola? & inte kändes det bättre när det var en ensam personal där.. Vill bara vända ta med mig plutten & gå hem istället.. Men plikten kallar..

Hoppas resten av dagen blir bättre! Ska nog gära blåbärspaj när jag kommer hem :)

Av Sara - 19 augusti 2012 22:08

I mitt fall känns det tveksamt, som att jag inte kommer någon vart.. Nu var det i och för sig typ 2 månader sen jag körde sist, men ändå.. Puuh, blir såå frustrerad!

Tur att frustration går att omvandla till effektivitet, kan till och med känna mig lite duktig :)

Nu blire soffhäng, inte det minsta trött ;)

Av Sara - 19 augusti 2012 12:17

Just nu har vi tvättstugan, sämsta tiden på 3 timmar så inget blir torrt ;P men det blir ju rent i alla fall ;) passar på att städa här gemma samtidigt.. Sen ska Wille till sin kära mormor en stund, så lilla mamman kan ge sig ut på vägarna ;)

See you later..

Av Sara - 19 augusti 2012 11:12

Hoppas kan man ju göra i alla fall ;)

Av Sara - 18 augusti 2012 13:42

Vi är ute i skogen, plockar blåbär å kantareller.. Wille tycker att det är sådär ;P han vill hellre sitta i bilen ;)

Av Sara - 17 augusti 2012 07:45

Äntligen! Längtar redan hem så jag kan få krama & pussa på min lilla plutt! :)

Somnade tidigt igår, strax innan 23 och vaknade tidigt oxå kl.02 härligt! Kunde inte somna om direkt så var vaken till halv 4 å upp kl 5 igen.. Haha asså jag orkar inte!

Så ikväll blir bara mys :)

Av Sara - 16 augusti 2012 07:19

1 helt år har det gått sen Wille blev ett dagisbarn, och jag började jobba igen.. Faaan vad tiden har gått fort!

Redan torsdag är det också, vart tog veckan vägen? Men imorgon är det fredag, snaaart helg! :)

Ogår fick jag sällskap av mina bonitas Karro & Cami :) dom kom strax efter nio, och drack lite nescafe (blääää!) ny kaffebryggare står högt på listan vill jag lova!

Tjing!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards