Alla inlägg under augusti 2012

Av Sara - 15 augusti 2012 07:20

Right? Skönt att jag har en så stor och härlig :) det innebär ju oxå att det nästan aldrig är frid inte i min skalle i alla fall :/

Sov mycket bättre inatt, av flera anledningar men den största var nog utmattning ;P

Min kaffebryggare har nog gett upp på riktigt nu :( noo coffe! Hur ska jag överleva dagen? Haha jaja det är onsdag!

By bitches ;)

Av Sara - 15 augusti 2012 07:20

Right? Skönt att jag har en så stor och härlig :) det innebär ju oxå att det nästan aldrig är frid inte i min skalle i alla fall :/

Sov mycket bättre inatt, av flera anledningar men den största var nog utmattning ;P

Min kaffebryggare har nog gett upp på riktigt nu :( noo coffe! Hur ska jag överleva dagen? Haha jaja det är onsdag!

By bitches ;)

Av Sara - 14 augusti 2012 17:40

Blev bjuden på kaffe i väntan på bussen, av snälla Sebbe :) kunde ju inte kommit mer passande, har inte varit den piggaste idag så..

Så det var ju kul, snacka lite skit i solen i några minuter :) känner mig liite piggare i alla fall..

Snart framme vid dagis och hämta hem min ögonsten <3

Av Sara - 14 augusti 2012 07:34

Tröttare än tröttast är jag.. 6 timmars sömn på 2 dygn börjar ta ut sin rätt ;P

Skulle vara mysigt å spendera dagen hemma under täcket bara, väldigt lockande tanke vill jag lova.. Knappt att jag tog mig upp.. Inget kaffe heller :( buu! & lite fralle skulle ju inte sitta fel ;) så man vaknar lite..

Bara å bita ihop :) Cami kom förbi en sväng igår kväll också, mysigt! :)

Av Sara - 13 augusti 2012 22:17

Borde väl egentligen gått å lagt mig för längesen men jag tog mig förbi tröttheten ;P har man massa måsten så har man, skjut inte upp till imorgon det du kan göra idag osv osv.. ;)

Wille gick hem från dagis idag, oftast brukar han ju vara så trött å vill åka vagnen, men idag skulle han bestämt köra den oxå ;P lilla plutten ?

Får besök snart oxå, av min Cami :) yeey!

Av Sara - 13 augusti 2012 07:20

A denns listan kan göras lång, men stänga av känslor som andra tycks kunna göra en off-knapp skulle jag gärna vilja ha.

1 timmas sömn känns lite futtigt, ska klara av att vara arbetare/mamma/dotter den här dagwn oxå..

Tacka faaaan för musik, kaffe & smink.. Så man är någorlunda människa..

God morgon måndag!

Av Sara - 11 augusti 2012 09:45

Att se vad den här dagen har att erbjuda.. Jag är redan uttråkad ;P Wille sover middag redan nu, kanske tog upp honom för tidigt?

Men vi har hunnit med massor av bus & mys :) lika bra jag hoppar in i duschen så kan vi ge oss ut och hitta på något roligt när plutten vaknar igen :)

& idag kommer vår käraste hem! Vår Elin! Som vi saknar henne, sikken rackare å vara bortrest heeeela sommaren..

See ya later, aligator!

Av Sara - 10 augusti 2012 07:11

Ja bättre fredagshumör får man leta efter ;) sovit som en prinsessa inatt, vaknade upp pigg & avslappnad.. Wille var på sitt bästa morgonhumör.. Bus, skratt och massa mys :)

Men han går omkring å säger "kastar pengar" undrar vad dom gör på dagis ;P

Solen skiner, leendet sitter klistrat.. Goood morgon ;)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards