Alla inlägg under augusti 2012

Av Sara - 25 augusti 2012 17:10

Wille ska ha myspys med mormor ikväll, hon hämtade honom för 30 minuter sen och jag sitter på tåget påväg in till söder :) ska möta min chiquita Cami där sen vidare till tatueringsmässan! Woop! Kan nog bli en öl senare oxå ;)

Av Sara - 24 augusti 2012 10:10

Det är fredag! Har väl jobbat i typ 20 minuter max sen imorse.. Systemet ligger nere, så sitter å gör absolut ingenting! Tråkigt ;P men när det väl kommer igång lär det smälla till, så eftermiddagen lär gå fort! ;)

Längtar hem till min plutt!

Av Sara - 23 augusti 2012 07:43

Försov mig idag, rätt hårt.. Vaknade när min buss gick, tokigt! Men så kan det gå.. Får väl skylla på att jag hade lite svårt att somna.. Ångesten och tankarna som smyger sig på..

Men men, nu är jag påväg i alla fall.. Bättre sent än aldrig? ;) bara klistra på leendet och köra på! Imorgon är det fredag! :D

Av Sara - 23 augusti 2012 00:28

Jaa, när en tyngd lyfts kommer det nya.. Som det ska vara? Fick besked idag om att mitt uppdrag upphör nästa fredag.. Har varit inhyrd på samma företag i drygt 4 år, så känns ganska trist faktiskt!

Kommer sakna mina fina arbetskamrater och att ha fast arbetstider, kommer väl antagligen att hamna i "poolen" igen, vilket känns förjävligt!

Men har kikat på lite jobb.. Så vi får se, bara att vara positiv nu! Har ju barn att försörja!

Men nu lite skönhetssömn ;) natti natti..

Av Sara - 22 augusti 2012 14:05

Har jag hört ;P vill ha sol & värme! Längtar hem till min plutt! 3 timnar kvar..

:)

Av Sara - 22 augusti 2012 07:29

Känslan som beskriver mig bäst just nu är avslappnad, känns som att ett betongblock lyft från mina axlar.. De senaste veckorna har jag varit så sjuukt stressad,oroad och frustrerad.. Och nu känns allt såå mycket bättre & lättare :)

Papi kom hem igår efter drygt 2 månader i filipinerna, skönt att ha honom hemma igen! Han kom förbi å drack kaffe och pratade ett par timmar :)

Have a lovely day!

Av Sara - 21 augusti 2012 20:42

Jo tack, om 1 månad blir man 25.. Känns ju rätt gammalt :/ känns som jag borde ha hunnit braa mycket mer & längre här i livet..

Köpte en födelsedagspresent till mig själv idag.. Som ja egentligen inte hade råd med, så blev en riktig budget-bryggare ;)

Av Sara - 21 augusti 2012 07:35

Är ju min lilla mini <3 hur kan något eller någon någonsin vara viktigare än ens barn? Wille's välmående kommer alltid alltid alltid att komma först, före allt.. Det är väl ändå en deal man gör när man väljer att sätta ett barn till världen? Känner mig orolig, ledsen, illamående och frustrerad på samma gång.. Today is the day.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards