Alla inlägg under juli 2012

Av Sara - 10 juli 2012 07:07

Ja, vad säger man? Det värsta är väl att jag inte ens är förvånad.. They are all the f*cking same ;P Första dagen på sommardagis gick smärtfritt (I wish!) Wille kom hem med en blåtira, oväntat att dom inte hade en aning om hur det hade gått till :/ jag vet att barn slår sig, men lite koll kan man väl ha? När jag kom & hämtade honom igår var det ju bara större barn kvar å dom ropade "vems mamma eller pappa är det där" haha, svårbestämt kön på mig? ;)Sen kom Elin förbi en sväng på kvällen oxå :) myys!Have à nice day bitches!

Av Sara - 9 juli 2012 07:12

Själv har jag redan hunnit vara vaken i 2 & en halv timma.. Påväg till jobbet efter att ha lämnat en förkrossad son på en annan förskola, med andra pedagoger och barn :/ men men, det ska nog gå bra.. Han är så social och anpassar sig snabbt till nya människor :)Men det känns ju liiite jobbigt måste jag säga..Ny dag, ny vecka & nya tag! Bring it ;)

Av Sara - 8 juli 2012 23:16

Kärleken övervinner allt 

.

Av Sara - 7 juli 2012 20:15

 

Av Sara - 6 juli 2012 17:00

Helt sinnessjukt! Heeeelt sinnessjukt, känns så freaky och weird å allt på samma gång..


jag drog med Mysan till Skärholmen på lunschen, skit mysigt.. sen strosade vi runt där påväg till tunnelbanan, å en bit längre fram kom 2 arbetsklädda grabbar, reagerade inte alls först, utan var upptagen av vårat samtal.. men  så tänkte jag fan va han glor, känner jag honom? Å när vi fick ögonkontakt insåg jag vem det var.. Willes pappa, och det var verkligen som att se ett spöke.. har inte sett människan på över 2&½ år! Han har ju inte existerat i mitt liv på sååå länge..


& när jag passerat kom den där sjuka känslan, fan jag har burit&fött den där människans barn.. och han har valt att missa allt! synd att inte Wille inte var med.. då hade han ju fått se honom en gång i alla fall ;/


Helt galet va livet kan vara knäppt ibland, tänk om tänk om tänk om saker och ting hade varit annorlunda?


Jag ångrar ingenting, jag hade tagit samma beslut idag, men jag hade ju ingen aning om att det skulle bli såhär.. trodde inte sista gången jag träffade honom att det var sista gången, eftersom han sa "vi får hålla kontakten, hör av dig.." vilket jag gjorde, ett par gånger men försökte att kåta bki för att han inte skulle känna sig pressad, man vi har inte hörts sen december 2010 då han bad mig att dra åt helvete..


FaaAAAN vad tpkigt det känns.

Av Sara - 2 juli 2012 15:35

En bra grej om man vill spara sina pengar är att låta giltighetstiden på kortet att gå ut, glöm bort det! & automatiskt glömmer du ju att beställa ett nytt, och sen när du står där och ska betala, så går det inte! = kan du inte använda kortet., så kan du inte röra pengarna! :)Wihoo, fick stå å skämmas å testa flera gånger, innan jag kom på felet ;P jaja, då får man väl vara "pank" i ett par dagar då ;)

Av Sara - 1 juli 2012 22:19

Jahapp, redan Juli.. tiden springer iväg ;P


Imorgon är det back to buisness igen, jobb för mig & dagis för Wille.. han har inte haft någon feber på hela helgen däremot har han sjuukt dålig aptit, och äter knappt nåt :/ Men men, den kommer väl tillbaka snart.. vill inte att det håller på för länge bara eftersom han redan är en tunnis, å väger lika mycket som sin 9månader gamla kusin ;)


     


Men nu är det dags att lägga sig, är uttråkad som få och har hunnit med alla måsten så .. lika bra att hoppa i säng så kanske jag kommer upp i tid oxå ;)


Tjing!

 

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards