Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Sara - 22 juli 2012 12:26

Än kärleken till sitt barn! Han är den underbaraste lilla personen jag vet, och han slutar aldrig att imponera på mig & andra..

Nu äter vi lunch, blev lite sent eftersom att Wille ville mysa i soffan när vi hade duschat/badat.. Så där somnade han sött, tätt tätt intill.. Underbart!

Nu ska jag fixa iordning lite gott till picknick :) sen möter vi Ida å åker till Hågelby å myser:)

Av Sara - 22 juli 2012 09:35

Hell NO! I'm on vaccation baby! ;) sååå skönt! Fick sova ända till 7 imorse, tack för det prinsen <3

Helgen har jag hunnit göra mer än jag vanligtvis brukar.. Blev lite galej i fredags med syster hennes kompis Nettan & vår svägerska Sara fira in semestern, & Sara som fyllde 25 i torsdags :) hamnade på Ambassedeur först, not my cup of tea kan man väl säga.. Ida&nettan åkte hem vid halv 1 och morsorna drog vidare till söder ;) helt okej kväll!

Igår drog jag & prinsen in till stan & mötte My för en fika, blev en promenad genom gamla stan o sen vidare till Medis :) mys!

Har redan hunnit dammsuga, städa å diska.. Så blir väl en dusch nu å sen fixa lite lunch :) så får vi se vad dagen har att erbjuda!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards