Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Sara - 17 juli 2012 23:51

Hujeda mig så slut jag är.. Har varit en lugn dag på jobbet, skönt! Karro kom å hämtade mig å så hämtade vi prinsen glömde både skor&keps kvar ;P virrigt värre! Men vi åkte ju bil hem så ;) blev en sväng till tumba oxå en snabbfika med styvfar Lasse eller "farfar" som Wille av någon anledning kallar honom :/ vad han fått det ifrån vet jag inte dock :P

Sen hem o fixa käk å sen var både jag & Karro helt utslagna, sen har jag städat å grejat och slutligen bakat ;P kom ju på det runt halv elva att jag lovat å baka ;P men nu går ögonen i kors! Natti natti!

Av Sara - 17 juli 2012 07:15

Ja, nu har jag varit dålig på att uppdatera igen, men det kommer det bli ändring på nu! Appen är äntligen här! Jag har sällan tid eller känner ro till att plocka fram datorn å ladda upp massa bilder & grejja.. Där av den dåliga uppdateringen ;)

Hade en jätte trevlig helg, gjorde egentligen inget speciellt, men i fredags följde My med hem efter jobbet käkade middag, drack lite vin och fixa hennes naglar, myyys! :) i lördags kom både karro & camila förbi :) & i söndags hängde vi med mamma, lasse & Ida på ikea ;) köpte typ ingenting!



Ha eN bra dag raringar!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards