Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Sara - 25 juli 2012 20:21

Ska jag nog få om en stund :) Cami kommer hit en sväng efter jobbet..

Sorry, för det tidigare bittra inlägget, är den tiden på månaden ;P humöret svajjar lite, och så är jag gryyyyymt uttråkad.

Men har ju inte bara legat på soffan och varit bitter, har hunnit med en slappardag, och igår hade jag en göra-nytta dag, jag & wille rensade och fixade här hemma (än sålänge tycker han ju sånt är kul och är mycket hjälpsam) sen städade jag som en dåre, typ sånt man inte tar tag i så ofta, så nu är det inte bara rent på ytan ;) hann med lite shopping & planterade om lite blommor.. Så igår hade vi en produktiv dag :)

Till skillnad mot idag, hängt i lekparken, surat halva dagen, blev en kort fika med Micke och en sväng fram & tillbaka till centrum.. Men som sagt Cami kommer hit, så lite kvällsmys blire :)

Av Sara - 25 juli 2012 11:25

Jag blir galen, på riktigt.

Känns som att jag är redo att börja jobba typ nu, "semester" kan jag inte kalla det här.. Blir ju bara påmind om hur ensamma vi egentligen är.. De som inte är bortresta, de jobbar, å dom som inte jobbar är upptagna med annat.. Så, känns rätt meningslöst.. Går runt och är rastlösa å förlorar pengar bara.. Känns lovely!

Urrrrk, låter jäkligt bitter och ärligt talat så är jag det just nu.

Heippa!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards