Alla inlägg den 16 april 2012

Av Sara - 16 april 2012 23:54

Man kan ju tro att man ska få extra mycket gjort när man är hemma typ 11 timmar mer än vanligt, men faktum är att jag har inte gjort ett skit nytta idag.. fixat middag & lunch typ.. ;/ blir sjukt omotiverad, och får typ dåligt samvete för att jag inte är på jobbet, frustrerande att vara både mamma & arbetare ibland :P Såklart är det jätte mysigt att få vara med min fina prins lite extra mycket, man upptäcker så mycket nytt, ploppar fram nya ord hela tiden nu, underbart.


Men sen påverkar det ekonomin oxå, och som den enda försörjaren i det här hushållet är det bara min inkomst vi har att räkna med, så självklart svider det..


Aja, blir förmodligen jobb imorgon, han har varit lite svajjig idag.. växlat mellan hängig och pigg hela dagen, så beror väl lite på hur han mår imorgon bitti :/


   


Fick lite nytta gjort på kvällen iaf, men nu blire hoppa i säng! Natti natti på er!

Av Sara - 16 april 2012 13:13

Ja, idag är vi hemma jag & prinsen.. har var jätte hängig imorse och hade en hemsk hosta.. så han somnade om efter lite välling och sov till 12 :/ så det behövdes nog, nu är han hyffsat pigg i alla fall, sitter å äter lite sen lunch..


vanligtvis sitter jag inte vid datorn när han är vaken, men jag lyckas alltid glömma att anmäla vab, men nu kom jag ihåg de.. för en gångs skull, behöver ju pengarna!


ska nog ge oss ut en sväng å köpa nässpray, å få lite frisk luft.. Men jag avskyr att vara hemma, när jag egentligen kan & ska jobba.. gör mig stressad som fan.. men Wille går ju alltid först! och idag är han inte tillräckligt pigg för att orka med dagis..



Tokunge

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards