Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Sara - 30 maj 2011 09:30

Varit hundvakt till Myggan & Mössan, hur gulliga som helst! har nog blivit mer en hundmänniska tror jag.. även fast det är lite små struligt att ta sig ut på promenad ;P men man har ju startat dagen snabbt iallafall, upp runt halv 7 klä på mig & wille ut med vagn ut med hundarna å gå långpromenad.. sen har man ju resten av dagen att hinna med hur mycket som helst :) Har dock träningsvärk så de skriker om de ;P


   

I fredags så åkte jag & Wille till veronica & co, så vovvarna fick vara hos brorsan.. Lilla Vendela döptes i lördags, och Wille var allt annat än tyst i kyrkan, han upptäckte att det ekade när han gjorde nå ljud, så de fortsatte han med ;P dopet var jättefint!


Åkte hem i söndags, städade, och sen drog vi vidare till mamma på middag, mysigt :) & när jag kom hem hängde en påse på min dörr, med en jättefin blomma i från Wille (Hihi, Fia som hjälpt honom med detta ;) gulligt)


 

Det har blivit mycket farande å flängande i helgen, å jag har varit stressad och tankspridd.. känns som jag nästan glömt bort att vara mamma =/  självklart har jag ju inte de, men det har ju inte blivit alls lika mycket bus å mys som vanligt, så jag har lite dåligt samvete..


       


Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, ut med hundarna en sväng igen, pappa kommer å hämtar dom idag ;P 

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards