Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Sara - 4 maj 2011 23:14

Mjaa.. tvätten blev klar iaf.. prinsen blev på bättre humör, och kunde sova ostört.. Fia kom hit på en kaffe å prata snusk ;) hihi..


Jag kom inte in i duschen förrän vid typ två på eftermiddagen ;P haha.. å de e sååå vidrigt kallt i min lägenhet asså :( buhu.. fick lov å dra till affären för å handla värmeljus, elementen e avstängda.. jag har ingen värme =/ ska ringa hyresvärden imorgon..


Mötte upp Elin i tumba, hon följde me hem å käka, så har umgåtts hela kvällen :) Wille e lite extra kinkig, antar att de är för att 2 tänder till e på g ut..


Har framkallat lite bilder nu, dock har jag ju noll koll på vilka jag redan framkallat? jobbigt dedär :P men valde rätt format den här gången iaf.. men nu e jag dötrött.. så nattinatti!

Av Sara - 4 maj 2011 09:53

Å vad jag avskyr att ha tvättstuga.. uppe innan tuppen, fick lov att väcka lilla prinsen som sov så sött..


    

& såhär kul tycker Wille att det är, men det måste ju göras.. Men uttråkad och förbannad unge, trött blir man av allt kånkande fram o tillbaka, ge mig en tvättmaskin?!


Inte blir man gladare av vädret direkt heller, regnigt å kallt.. usch. det ända positiva är väl att man får mycket gjort..

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards