Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Sara - 22 maj 2011 23:30

Har haft en jättebra dag (: fick en massa gjort på förmiddagen, sen kom mamma hit med lite mer barnmöbler (ett bord & 2 stolar) & sen kom Elin, å så åkte jag & Wille med henne och hennes mamma å fikade i Sturehov, jätte mysigt! Sen har vi hängt med Elin hela kvällen :) Good day.


  Sååå nöjd med nya vagnen :)


Håller på å packar lite grejer som blivit sålda på tradera, 250kr i alla fall, men det är fan illa med tanke på vad jag lagt ut på allt knappt ens 10% av vad allt kostat nytt, så känns ju lite snålt, för allt jag lagt ut är helt och utan fläckar.. och såklart vill ingen betala förrän onsdag :/


Men me, i dagsläget räknas ju varenda krona så ;P

Av Sara - 22 maj 2011 07:15

Ja, hur vare med vila? prinsen väckte mig prick kl.6 imorse ;P så de va bara å pallra sig upp, bokade tvättstugan direkt så har precis varit å lagt i några maskiner..


  Sånt här härligt humör vaknar prinsen på  varje morgon, finns värre sätt att vakna på ;)


Köpte en ny vagn igår, Emmaljunga scooter, känns både bra och dåligt, bra för att jag nu har en vagn som går skitbra! och dåligt för att jag egentligen inte har råd alls :/ + att min ena katt satte sig å pissade i den igår kväll, fyfan så förbannad jag blev! så måste nog försöka omplacera dom, katter gör ju oftast sånt om något är fel, och jag tycker det är förjävligt när det gäller Wille's grejer.. men som tur var kan man ju plocka bort hela klädseln å tvätta :)


Får se vad dagen har att erbjuda ;)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards