Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Sara - 1 maj 2011 22:39

I fredags kom Karro hit och myste hela dagen, och sen hade hon ingen lust att åka hem så hon sov kvar här (: det var en kanon dag.. käka middag tillsammans var i lekparken en sväng me Wille, å sen så unnade vi oss en varsin öl :) Ooo så god den va :)


  Långis ♥


Igår var typ kaos dag, haha.. Karro åkte väl härifrån runt halv ett, vid strax efter 2 kom Micke,Therese & Leon på besök, å sen kom pappa oxå.. så tiden bara sprang iväg skulle vara hemma hos mamma vid 5 men blev en timme sen.. ;P tokigt kan de bli, men var en trevlig förmiddag iaf..


  Wille & Leon kom bra överrens iaf ;)


Åkte hem till mamma å fick god mat, å så spelade vi kort..

Wille fortsätter dock att vakna i illvrål på nätterna, stackars skruttis.. varit så ett par dagar nu, kan de va mardrömmar?


Jag och mamma satt å pratade till sent, ibland kommer alla känslor å tankar å allt, å då rinner de över till slut.. så grät mig till sömns inatt..

Blev ingen majbrasa heller.. ingen som var särskilt sugen alls.. så vi struntade i det ;P


Idag har vi slappat typ hela dan, å på kvällen kom Lisa&Jim å hälsade på :)


  Hitta en gammal gammal bild (:

Jag, pappa & Brorsan ♥

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards