Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Sara - 23 maj 2011 23:30

Haha, jag ska ju vara hundvakt i veckan.. pappa kom hit med 2 små busar på förmiddagen, till Willes förtjusning!


 

Katterna blev dock inte alls lika glada så dom har legat å tryckt i köket hela dan.. och det är ju inte det lättaste att gå ut med 2 hundar & en barnvagn kan jag ju säga..


Jag fortsätter me packandet av saker, känns som att det är mer ansträngning en förtjänst faktiskt..


Elin har varit här idag med, långledigt för henne :) som vanligt lika trevligt att ha henne här :) + att hon hjälpte till med hundarna :)


Men nu e jag dötrött! blir sängen, hundarna får väl sova med mig inatt tror jag.. så de inte blir krig med katterna ;P


  Mössan


  Mosquita (Myggan)


  Riktigt ful, men helt underbar vovve :)

Av Sara - 23 maj 2011 08:55

Mja, Wille väckte mig vid 6 i vanlig ordning, om jag fick välja skulle vi sova längre.. för de finns inte mycket å göra kl.6 på morgonen :P Men men.. vi har busat, och han är på världens bushumör idag, överallt & ingenstans på samma gång ;P


 


Idag utökas våran familj med 2 små vovvar oxå, 1 kinesisk nakenhund & 1 pudel/chihuahua.. Mosquita&Mössan herregud ibland tror jag att jag är för snäll.. dom ska vara här i veckan i alla fall, tur att dom e små.. men busiga små rackare.. får vi se va katterna tycker om detta ;)


& jag vill handla, mat o grejer.. men jag får allt vänta ett par dagar till..


Lite bilder från igår;


   

 

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards