Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Sara - 22 februari 2011 20:22

Den frågan fick jag idag.. först visste jag inte vad jag skulle svara.. för vad gör jag?


Är mammaledig såklart! & vad gör man då? Jo man tar hand om sitt barn, och det är vad jag gör om dagarna.. busar och gosar, o sköter om.. sjunger å dansar, klappar händer å lipar, hoppar å studsar, leker tittut o flyger flygplan.. och så har dagen gått..


Sen sover ju Wille på dagarna oxå, så vad gör jag då? Städar, dammsuger, plockar, diskar..


Ibland syr jag, ibland målar jag, ibland gör jag naglar, vi går promenader..

men mitt liv är ju Wille, såklart den mesta av tiden går till honom :)


Vad gör alla andra, som inte har barn? vad gör ni om dagarna?

Av Sara - 22 februari 2011 13:29

urtrista jävla snö. är såååååååå less.. man kommer knappt ut..

jag vill ha vår! :)


Undrar va den här dagen har att erbjuda? skulle egentligen träffat elin en sväng men hon blev tvungen att jobba.. typiskt!


Jag ska nog försöka ta mig ut en sväng ändå, kan ju inte sitta inne hela dagen ju..

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards