Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Sara - 16 februari 2011 22:40

Usch vilken dag.. när jag satt å försökte få på Wille overallen när vi skulle iväg till BVC idag, så blev jag brutalt attackerad av min fina kisse.. hon har aldrig nånsin bitit eller rivit mig innan.. men hon hade ner en kruka i köket, blev rädd, å så satt väl jag i vägen, så hon flög på mig bet, å rev, sparkades.. å jag vart helt chockad.. sprang hemifrån å väl ute började jag tokböla.. så helt sönderriven är jag hela handflatorna å armen, ont.


Så jag har bestämt mig för att jag inte längre vill ha katterna, tänk om hon hade hoppat på Wille? Jag hade mördat henne på plats! Antar att hon inte passar hos oss längre.. tråkigt :(


Wille är mycket bättre, lite hostig och snorig men lika pigg som vanligt!

besöket hos BVC gick bra, han växer å går upp i vikt! yeeiii :D

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards