Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Sara - 8 februari 2011 13:05

Aa vad fan skulle jag me en sån till ? Har haft den i bruk i knappt 1  vecka å vad händer? Det går inte ringa ifrån den, så fort man går in på samtal låser den sig? Allvarligt.. piss grejer! 1 ynka vecka å den pajjar!


jaja, igår hade vi tvättstuga jag å prinsen, ganska tufft vill jag lova, hatar tvättstugan & det gör Wille med.. kånka dit kånka hem.. med massa kilo tvätt å en tung bebis.. HELT slut i kroppen, om jag inte hade haft en mini badrum hade tvättmaskin varit nåt!


Prinsen vaknade å skrek hysteriskt igår, jätte ledsen, vet inte vad det var, men fick sitta å gunga honom tills han somnade om i min famn, sjuuukt längesen han gjorde det.. Men fruktansvärt mysigt!


Idag kanske vi ska leka med Elin, vi får se..


Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards