Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Sara - 18 februari 2011 19:15

Fan va veckorna rusar iväg fort! hinner knappt med ju ;)


Igår hade vi massa besök, finbesök från Hallsta bästaste Leifi va här å flasha me sina muskler, haha! :) har ju inte träffat honom sen dopet, så det var trevligt :)


Sen var Elin & Ida här oxå å busade :) prinsen är fortfarande lite snorig å nu har förkylningen fått grepp om mig oxå.. blä!


Idag var Ida här en sväng igen, sen mötte vi Lisa å tog en fika i Tumba och handlade lite.. Ska bara ta de lugnt ikväll, känner att kroppen är trött..


& min lilla prins är bara så gooo, haha han "pruttar" med munnen heela tiden, spexar, å gaggar ♥ han förgyller mina dagar.


Ps. tips till alla tjejor; http://www.tamponsforfree.se/Home.aspx

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards