Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Sara - 20 februari 2011 22:40

Imorgon är det en ny dag :) en måndag.. haha!


Vi har väl inte gjort något särskilt idag, var ute på en promenad på förmiddagen, inte en själ var ute på gatorna.. men solen sken så de va najs, trots kylan.. som man är riktigt less på nu! ge mig vår!


Mja, blev lite bak idag med.. hehe.. mamsen kom förbi, å började plocka å pilla som vanligt.. hon hittar alltid nå skit som jag har missat.. haha.. nobody's perfect..


& mini, han är bara så underbar, tänk vad en sån där liten kan göra med en.. såå goooo, han säger mamma nu eller oftast mamamamama men idag så sa han titta! hihi, så kul å se utvecklingen, å han kan ju nästan klättra upp i soffan, knappt 70cm hög med sina 7,5 kg.. han ser så liten ut.. men man måste ju ha stenkoll hela tiden nu, nu måste man börja passa på å greja när han sover igen, för han pillar på allt, drar i allt, klättrar på allt.. bustroll


Va ju tvungen å kika lite på BB, haha... kan säkert bli kul..


Men nu måste jag fixa med disk å lite sånt kul, sen blir de sängen..

Tjing!

Av Sara - 20 februari 2011 09:21

Haha, jag & Wille har dansparty här hemma, han älskar när jag dansar!

kryper runt å jagar mina fötter å skrattar som tusan :)


Får se vad denna dag har att erbjuda, blir nog en promis senare iaf.. får se om kanske syrran dyker förbi oxå, hon ville att jag skulle baka kärleksmums..


& min arm är sådär härligt blå,gul och grön.. tack vare mördarkatten.. fatta hur hon tog i när man till och med får blåmärken! ;P har fått klippa bort hudflisor från handflatorna oxå, det gör sååå ont!


Men nu ska vi dansa vidare :)


Tjing! ♥

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards