Alla inlägg under december 2011

Av Sara - 10 december 2011 12:45

Vi myser, jag & Prinsen .


 


I likadana jumpsuits ;) hihi, ja jag köpte min på barnavdelningen, tur man är hyffsat liten då ;P




Av Sara - 9 december 2011 23:00

Ja,  jo nån timme fick jag sällskap av fina syster, men sen kom JH och snodde henne (:


 

Så att, jag går å lägger mig, ciao!

Av Sara - 9 december 2011 19:00

Middag .


 

Ensam.


För vad tror ni att prinsen gör? Jo han sover, tror inte vi hann ut från grindarna på förskolan förrän han sov. mysigt! Men trevlig fredag på er! ;P

Av Sara - 8 december 2011 23:37

Om jag sov gott inatt! försov mig över 1 timme, illa! men eftersom jag är så duktig på att förbereda så hann jag till jobbet i tid i alla fall ;)


Har haft fina Karro här på middag idag, så längesen jag träffade henne! & presenter hade hon med sig oxå, gullo!


 

Bland annat så fick jag det här nagellacket, "Black Galaxy"

  Shysst ju! :)


Men nu ska jag genast hoppa i säng, klockan blev visst mycket idag igen :/

Natti Natti..

Av Sara - 7 december 2011 23:30

Nybäddad säng + Nyduschad = win!


 


Finns ju inget bättre! Kommer sova som en prinsessa :)

Av Sara - 7 december 2011 23:07

Varje dag den här veckan runt halv fem, så drar GG igång den här å poppar loss..

Jag kan inte få den ur huvudet!


Av Sara - 7 december 2011 05:45




Men jag är redo för jobb! gick smidigt idag :) sitter å dricker lite kaffe, händer ju aldrig att jag är klar såhär tidigt.. Men nu blir det väcka prinsen, å sen börjar stressen :)


Have a nice day! ;)

Av Sara - 6 december 2011 22:45

puuh, gå upp klockan kvart över 5 jobba 8 timmar, komma ham klockan 6 och sen ha tvättstuga i 4 timmar, i'm beaten..


Men det var tvungen, och nästan allt är bara Willes kläder, som börjar bli för smått..

 


Min fina Elin var här idag, så jag kunde tvätta, guld värt, men känns som att vi inte hann umgås :(

Wille var dock väldigt road av hennes sällskap ;)


 

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards