Alla inlägg den 3 december 2011

Av Sara - 3 december 2011 23:50

mys .

 

Av Sara - 3 december 2011 22:15

Jaha, den här dagen alltså..


Mamma kom hit en sväng å lämade lite grejer bland annat en jättefin julkappa till köket, så den skulle jag ju byta, men så kom jag på.. den där förbannade gardinstången i köket är som fastgjuten just därför jag bara har panelgardin, suuuurt!


Sen kom syster förbi å ville fixa en nagel, å sen skulle vi ut å handla.. tänkte ju baka lite..

lyckades tajma spöregnet&dunderblåsten alldeles perfekt! myyyys!

Mja väl i affärn så har dom slut på i princip alla bakingridienser, dålig planering föfan! Wille va hysterisk, inte alls kul me regn och blåst.. så man kan väl säga att mitt humör inte blev så mycket bättre..


Men sen så, efter lite middag, var min fina solstråle tillbaka, han är underbar den här lilla rackarn :)

 

Hjälpte mamma att dammsuga, fast det var tungt ;) hihi..


Sen hade han lite svårt att komma till ro, så han fick komma upp och mysa lite extra med mamsen :) och somnade i min famn, de händer ju aldrig! åå såå mysig unge!


 


Av Sara - 3 december 2011 12:15

 

Uttråkad & Rastlös..


Lördagsplanerna blev ju inte alls av, fast jag hade flera.. tråkigt.

Har försökt få tag i mina vänner men ingen j*vel svarar, så försökte med mina päron men dom hade inte heller tid för mig & Wille idag..  sånt här gör mig bitter. Måste skaffa fler vänner tror ja, några som e singlar kanske.. så slipper man känna sig så j*vla utanför hela tiden..


Nää, ska klistra på ett smil, försöka bli lite glad.. baka kanske? (:

Av Sara - 3 december 2011 10:52

då kanske nåt sånt här skulle vara intressant ;)


     

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards