Alla inlägg den 5 december 2011

Av Sara - 5 december 2011 22:24

Blev färgen på mina naglar eller närmare bestämt "spoiled beauty"..


Vad tycks? 


Trött som en jag vet inte vad, ska hoppa in i duschen å sen i säng, upsstigning klockan 5 ;P

Natti natti..


  

Av Sara - 5 december 2011 19:45

Hahaha, höll på att skratta ihjäl mig när jag kom till dagis, å möttes av min lilla prins i en lila t-shirt med volanger, han såg ju ut som en liten tjej! hihihi.. undrar just varför dom satt på honom den när han hade 2 extra tröjor ;P


   


Aja, jättesöt var han i alla fall! ;) Men nu sover han som en ängel.. jag håller på å fixar å trixar..

 

Av Sara - 5 december 2011 17:32

Vilka skumma människor man stöter på när man åker kommunalt verkligen skumrask! En som stoppade upp hela tunnelbanan när han stog och kastade (!) in 4 gigantiska mattor, nyinköpta från Ikea.. Folk fick hoppa över dom för att komma av.. Hur fan tänker man då?! Ta en jävla taxi med dina mattor istället! Höll ju på att missa bussen, å inte nog med detta stog han å kastade onda ögat å drog djupa suckor åt en mamma med en ledsen liten flicka, som knappt höll på att komma av med sin vagn, eftersom bara slängt sina mattor tvärs över allt. Suck! Hämta prinsen å hem å laga mat!

Av Sara - 5 december 2011 06:07

God morgon, redan klar å gå.. Nästan 30 minuter till godo, de händer ju aldrig ;p prinsen sover fortfarande, men är påklädd å klar ;) men ingen ide att jag påbörjar nåt, ta de lugnt i soffan en stund ;) Ha en bra dag! :)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards