Alla inlägg den 4 december 2011

Av Sara - 4 december 2011 23:14

Jaa, lite grann hann jag med ändå, en snabb fikis med bror & hans familj innan min fina mamma var snäll å körde mig & prinsen så vi kunde storhandla (:


   


Hann även med att införskaffa några julklappar, men de e några kvar.. men nu har jag i alla fall börjat ;) mindre stress då.. men veckorna går ju så fort!




Men nu är det dags att hoppa i säng, försent.. som vanligt! Uppstigning om 6 timmar, jobb hela veckan, yeah!


Natti natti..

Av Sara - 4 december 2011 14:15

Har sovit bort typ hela dagen :/ med andra ord har jag inte hunnit med ett skit!Eller jo, har precis duschat & fått på mig ett face, Wille äter sen lunch as we speak..


 


trodde jag hade tvättstuga idag, men hade inte bokat? typiskt, jag som verkligen behöver tvätta.. & söndagar som brukar vara mina do-days.. då jag hinner med allt som jag inte hinner (eller struntar i) under veckan.. så lite ångest.. måste göra nåt, typ nu!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards