Alla inlägg under juli 2011

Av Sara - 2 juli 2011 10:30

Blev en långprommis med Ida igårkväll, kvavt som fan å svettades som en gris ;P köpte lite fredagsmys, å satt å snacka och fjantade som vanligt, å sen så gick hon härifrån runt 1..


  ♥ passar ju bra i cowboysar hatt ;)


Jag har i alla fall gjort klart mina naglar, busat med Wille.. inväntar Elin som ska komma hit snart.. lite senare drar vi till countyfestivalen på Lida ;) Wille ska åka hem med Jonte & Sara sen å sova där..


  Vittglitter fick de bli :)


Här är en gammabild på mig påväg till Countryfestivalen 2009;

 

lagom rund, redan påväg dit ;P

Av Sara - 1 juli 2011 18:30

Idag har vi inte gjort nå kul alls, eller jo på fömiddan busade vi massa, Wille var på riktigt bushumör! Haha, å så snabb han är, å når ALLT! sen har vi haft tvättstuga.. bläää, önskar verkligen mig en tvättmaskin!


Mamma kom förbi med lite kläder till Wille oxå :) sen har vi inte gjort så mycket mer.. började fixa mina naglar igår. men fan jag har inte tålamod att göra på mig själv, tar dubbelt så lång tid ju! får se om jag orkar göra färdigt dom senare..

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards