Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Sara - 5 juli 2011 19:15

Den här dagen har bara gått, Wille har haft en sovar-dag så så fort vi har kommit igång här hemma så har han varit trött å seg.. Men ändå på sitt bästa humör :)


  Han hade lirkat av sig blöjan efter sin powernap, å sähär nöjd å glad va han när jag kom in ;) busfrö!


Har mest städat å fixat hemma, tråk dag helt enkelt.. å insekter av alla slag har jag hemma.. kröp en larv på mig, såå vidrigt! usch!


Men imorgon ska vi till IKEA med mamma & Sara, dom ska köpa spjällsäng :) å jag ska bara handla lite små grejer :)


   

Av Sara - 5 juli 2011 00:38

Bläääää, så jävla vidrigt.. Har märkt att blommorna ute på balkongen börjar se så lesdna å trasiga ut, tvestjärt jävlar! På kvällen kan man inte ens va på balkongen, de e på tak, väggar, överallt, och nu även inomhus, i köket, och på väggarna i vardagsrummet! Jag kanske e en fjant men blää dom kan ju krypa in i örat på en, å äta hjärnan typ.. Slitsamma dom e vidriga äckel, som förstör alla mina blommor, å dom kan faktiskt nypas! Nåt bra medel mot dom?! Tips!?

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards