Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Sara - 18 juli 2011 16:36

Idag har jag fått 3 kommentarer på ett gammalt inlägg, och alla är från typ försäkringsidor, fast adresserna har 1 halv miljard tecken i sig, så jag har inte gått in på dom.. men ändå.. skumt.


har faktiskt inte gjort så mycket.. varit ute å promenerat titt som tätt, har varit schizoväder.. först kallt och mulet, sen sol & hetta, kvavt å regnigt.. bestäm sig!


funderar på om vi ska ta oss till mamma en sväng, förutsatt att det slutar regna då då.. ;P


Tjing!

Av Sara - 18 juli 2011 12:18


Jag har varit lite dålig med uppdateringen den här veckan, men jag har bara varit en gnällig, grinig bitch.. så var nog lika bra de ;)


I torsdags var jag med Ida & Lisa å sen kom mamma oxå.. hon har varit på semester i en vecka, så hon saknade oss lite.. fick lite gardiner å sånt :)


I fredags var jag på IKEA med mamma, köpte inte en enda grej, när hände de senast? aldrig. Sen åkte vi hem till pappa & grillade och sov över..

  Mössan har rakat sig, så nu ser man hur pyttig hon är :)


  & Mini-myran, världens sötaste!


  & Wille är ju inte van vid att somna med andra, han somnar ju bäst om han får vara själv, vi sov i lillstugan med Tove, och efter mycket bök bestämde han sig för att sova "upp-och-ner"


I lördags kom mamma & Lasse hit och hjälpte mig att borra, så jag kunde få upp lite hyllor å sånt, känns mycket bättre nu, less på alla nakna väggar ju! Sen möblerade vi om lite i mitt & Willes sovrum.. vet inte om jag är riktigt nöjd.. känner att jag skulle vilja ha en 3a, men det får bli ett senare projekt..


Igår Var vi på kalas typ hela dagen, Styvsyster Camilla fyllde 33 :)

  Melon till frukost!


  Lasse & Wille


  Somnade i bilen påväg hem, skruttis!  

Vi var väl hemma runt 6 å då kom Elin hit :) vi snacka lite skit och busade med Wille och sen kom pappa hit med hundarna, ska ha dom till på onsdag, dock inte Myran för hon kan inte gå i koppel ;P

Men vi fixa lite mat å tog de lugnt..

  Gjorde en sånhär swap-faces.. haha fyfan va sjuukt!


& har inte gjort så mycket nytta än, varit ute på prommis ett par gånger med hundarna, Wille sover.. men det är väl dags att väcka honom snart, får vi se vad resten av dagen har att bjuda på..Det är ju såå tråkigt väder, regn och grått!


  Myggan ♥ Wille

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards