Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Sara - 13 juli 2011 19:15

Har nog varit lite för bitter idag, men blev lite besviken, trodde jag skulle få träffa elin idag, och så blev de inte så.. men jag är ju för det mesta själv, så bestämmer jag med någon ser jag oftast fram emot det.. aa skit samma.. har ju saker att göra ändå, men känns som att dagarna är likadana..


men orkar inte skriva nå mer, så blir lite bilder istället..

               

Av Sara - 13 juli 2011 15:35

Har valt att inte skriva på ett par dagar, av den enkla anledningen att jag inte har haft något att skriva om, är lite extra bitter & gnällig just nu, å inge kul å skriva om sånt ? så får bli lite bilder istället..


  Min ena katt hårar som ett monster just nu, får dammsuga typ 313 gånger om dagen, å varje gång jag borstar får jag en hel näve päls, hur är det möjligt att han har hår kvar?   Myslördag med kissemissarna.   tvättsöndag, med trött prins..     Testa sin Bobbycar, mkt roligt!   Roligare att stå på dock..   You & Me ♥


Ska väl ge mig ut på jakt efter människor som faktiskt vill umgås, döööör av tristess, & wille oxå för den delen.. tråkigaste jävla sommaren ever!


Heippa!





Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards