Alla inlägg den 29 september 2010

Av Sara - 29 september 2010 22:30

Jaha, idag var det då dags för att åka till Nacka oh kolla cystan..

Elin sov över här och följde med mig dit.. jäkla projekt att ta sig dit..Wille sov typ hela vägen dit, så det var skönt :) men vaknade lagom tills jag skulle träffa läkaren, men Elin fick passa honom..


Var jätte nervös innan undersökning, som gick sådär =/


vi kan ju ta det positiva först, jag ska få operera bort den där jäkeln.. äntligen!


Sist jag var där var den ungefär lika stor som ett hönsägg (skitstor, tyckte jag) men nu har den förvandlats till ett monster, har en cysta som är 12x7 cm som "hänger" på min äggstock =/ konstigt att jag har ont.. ;P Hur fan får den plats därinne? Det gör den ju typ inte, klämmer åt allt annat, och nu är risken ganska stor att den torserar sig, och gör den det så tar dom bort hela äggstocken =/ Men ska få opereras så snart som möjligt i alla fall.. skönt..


& sen misstäner dom att jag har fått struma oxå, så fick lämna prover så får jag svar på fredag..


Lillasyster Ida har varit här & umgåtts ikväll, mysigt!


Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards