Alla inlägg den 13 september 2010

Av Sara - 13 september 2010 20:30

Idag var vi på öppna förskolan för första gången med Fia & grabbarna..

Jag tyckte att det var jätte kul, Wille förstog nog inte så mycket.. Men han haja till lite när vi sjöng Imse Vimse Spindel hans favorit!

  

Han var ju minstingen där ialla fall, alla kunde krypa & gå förutom Wille & Rasmus ;) Men snart så..


Men efter alla nya intryck slockna han som ett ljus på min axel, så då gick vi hem.. hade tvättstuga oxå.. & han har sovit, sovit, sovit & sovit..


 

Ibland känner man sig lite ensam.. jag vet att det är jätte tabu och skriva så när man är nybliven mamma och allt, men små bebisar sover ganska mycket.. & man kan ju inte umgås med de på dedär sättet..


Jag är helt enkelt ovan att vara själv.. har bott med min bror i 2 år, alltid livat.. sen hann jag bara bo själv i 2 veckor innan Wille kom..

& de gamla rutinerna, som att gå upp varje morgon, åka till jobbet, träffa folk, arbetskamrater.. det är ju borta nu när jag e mammaledig.. och jag är en social männsika, gillar inte att sitta själv helt enkelt.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards