Alla inlägg den 15 september 2010

Av Sara - 15 september 2010 16:00

Vi var ju & hälsade på på mitt jobb en sväng igår, allt var sig likt..

vet inte om jag längtar tillbaks dit alls faktiskt, kanske att jag saknar människorna lite, men jobbet.. NJAA..


Var förbi brorsans jobb en sväng oxå och lånade hans elvisp haha..


När vi kom hem igen mötte vi Elin, sen gick vi hem hit och bakade makroner.. de blev inte så fina så därför tänker jag inte lägga upp nån bild ;) men goda vart dom.. blev lite besviken dock.. trodde de skulle vara mycket godare..


& idag har prinsen fått sina första sprutor med vaccin.. han blev jätte ledsen :( min stackars lilla bebis.. Han var på strålande humör innan, satt å bubblade som bara den, men  nu är han helt matt & avslagen..



snart kommer Elin's mamma hit & smakar lite på makronerna ;)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards