Alla inlägg den 20 september 2010

Av Sara - 20 september 2010 23:15

Elin har varit här typ hela dagen och hjälpt mig med bakning.. har bakat massa bullar (jättegoda!) och så har jag gjort smörgåstårta.. ja kirra tårtan medan elin bökade med bullarna.. haha ;)


   

     


Prinsen sover sött, ska jag oxå göra snart :)


receptet till tårtan; http://www.tasteline.com/recept/Smorgastarta_med_agg_och_tonfisk


Jätte enkel att göra, och supergod!

Av Sara - 20 september 2010 11:15

Ja, vad ska man säga? självklart var jag ju och röstade igår :) och så härligt väder det var soligt & mysigt..

& prinsen var på strålande humör heela dagen, han är så mysig ♥


          


Men kan väl inte direkt glädjas idag, SD i riksdagen.. hur ska det sluta? :(


Men men, gårdagen var kanon i alla fall, umgicks med Elin hela dagen, och hon kommer hit idag oxå.. hon ska hjälpa mig att baka lite :)


Just nu har jag tvättstuga, håller på å städar lite oxå.. får ju lite gäster imorgon, födelsedag ;P


 

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards