Direktlänk till inlägg 31 december 2011

Hejdå 2011!

Av Sara - 31 december 2011 12:15

Tänk att ett helt år har hunnit passera redan! Men det har varit ett händelserikt år på både gott & ont.. Fyllt med många nya erfarenheter!


I början på året kom världens finaste lilla prinsessa till världen Vendela, så efterlängtad och så välkommen!

 

& till hösten blev jag den stoltaste fastern till världens finaste Linus






Det har varit ett helt fantastiskt år på så många sätt,  att få se min underbara son utvecklas till det busfröet han är idag, så mycket som händer på bara ett år, men han är fortfarande mammas lilla solstråle! Det har ju hänt mycket nytt för både honom & mig, han började ju förskolan, där han trivs såå bra! Jag började jobba igen, vilket var mycket kämpigare än jag nånsin hade anat, men nu kan jag lägga all den stress & oro jag burit omkring på de senaste månaderna bakom mig eftersom jag återigen har fått fast uppdrag och därför slipper sitta i den där förbannade vikariepoolen, OM det är en lättnad? ni anar inte!


& jag känner mig så lyckligt lottad över att ha så fina vänner & världens underbaraste familj som ställer upp för mig & Wille, jag vet att alla inte har det så, men min mamma har varit ett enormt stöd för mig det här året, och jag är evigt tacksam att jag har henne vid min sida!


                                                  


Vi säger tack och hej, till 2011!


2012 kommer bli minst lika bra, det är jag övertygad om! jag har inga nyårslöften.. sånt genomför man aldrig ändå, så mitt löfte till mig själv är att försöka att göra verklighet av mina drömmar och inte låta dom förbli just drömmar!


Ses nästa år!

Tjing! ;) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 14 juni 2014 23:13


Idag har vi firat prinsen i förskott, blev lite hastigt och oplanerat i år, men är såå mycket annat som händer eller inte händer, förvirringen är total och har väl inte kontroll eller koll på någonting just nu. Men några tog sig tid å att komma, o...

Av Sara - 29 april 2014 07:06

Igår var det en dålig dag. Riktigt dålig. Ena skiten efter den andra, mestadels mitt eget fel.. Men fan man är bara människa men att andra ska göra allt så omöjligt att lösa ;( oh well. Det gör bara allt såå mycket värre, försöker spara pengar t...

Av Sara - 23 april 2014 06:59

Påsken är över och fick en extra ledig dag, vilket var skönt :) hann inte med nånting i alla fall känns det som.. Bara slöa ;P Köksprojektet blir aldrig klart, så hemmet känns som en katastrof. Får se om min målarvän har tid att komma denna vecka ...

Av Sara - 9 april 2014 06:55


Känner mig ungefär som vädret trist & grå :/ behöver förändring nu, behöver sömn! Vill bara bli pigg & glad igen.. Men men inget får man gratis här i livet.. Så bara kriga vidare och hoppas på förändring, om jag bara får tillbaka sömnen så löse...

Av Sara - 1 april 2014 07:03

Får jag för dålig uppdatering ;P Så ska försöka bättra mig, men har inte mycket intressant att skriva.. Befinner mig återigen i en situation där jag väntar på ett slutdatum på jobbet, eftersom att de flyttar i sommar :( jätte trist eftersom ja...

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards