Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Sara - 13 mars 2011 23:09

Jahapp, då var helgen slut..

Fredagen blev väl helt okej, men egentligen var jag inte taggad alls vilket slutade med att jag drog på mig jeans tröja och converse, uppklätt va ? ;P


Vi var uppskrivna på gästlistan till Sture, råkade istället gå in på Hells Kitchen fick drinkbiljetter och goodibags, sen fanns det ju en passage därifrån till sture såvi kom dit tillslut ;P


Fanns 2 dansgolv, och de på övervåningen SÖÖÖÖG! Djn va usel o jag som redan va otaggad, segade ihop helt, så satt på en stol å gäspade, o längtade efter min bebis.. lite patetiskt.. men märkte att Karro blev lite lessen, och det var ju för hennes skull vi va ute, så jag ryckte upp mig å så dansade vi till stängning! så blev helt okej, köpte dock inget där inne.. tokdyrt ju! men blev bjuden istället, stötte på en gammal arbetskompis.. haha!


Resten av helgen har bara rullat på.. ;P

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards