Direktlänk till inlägg 23 mars 2011

Kalorier..

Av Sara - 23 mars 2011 13:32

Shit va svårt å hålla koll på! ladda ner en app, en kalorieräknare.. faktum är att jag kommer knappt upp i hälften av det jag ska äta varje dag..konstigt att jag e trött?


& jag håller inte på å bantar eller nåt sådant, jag behöver inte gå ner i vikt, den e jag nöjd med.. behöver väcka min vilande muskler till liv bara :P

Alla gravidkilon är long gone, gick upp 10kg gick ner 13, all good..


Det är ju bara att konditionen å styrkan som man fick genom jobbet, inte längre existerar.. så detta måste bli ändring på, dock har jag ju inte möjligheten till att gymma, så jag får fixa de med hemmaövningar, powerwalks å så vidare.. jag har ju mina easytone skor, som är awsome! dom promenerar jag med varje dag i princip, och nog fan får man fortfarande träningsvärk ;P men nog om detta..


Min lilla prins har börjat vakna på nätterna, å är helt förkrossad å ledsen.. vet inte vad de beror på.. mardrömmar ? Har fått plocka över honom till min säng flera gånger.. annars avskyr han att ligga bredvid mig.. & han har fått sin andra tand nu :) hihi han e så rolig.. stoppar allt i munnen, biter ihop å drar, han ser helgalen ut.. 



Han är helt underbar den här lilla killen, jag älskar honom SÅÅÅÅ mycket!

Han hitta på nya bus varje dag, går inte att släppa honom för 1 sekund, han är supersnabb å når precis allting, gåstolen kan vi säga tack&hej till, brukar ha honom i den när jag inte kan ha 100 koll på honom, men noo more.. idag sprang han fram till vardagsrumsbordet å 3sek senare befann han sig på bordet, han klättrade ur stolen alltså, livsfarlig! hihi men  så go o glad :)


Vet inte va vi ska hitta på idag, har busat å dansat, jag har tränat.. skulle vilja gå ut o gunga, har varit sugen på de i flera dagar, men vet inte vart nånstans de finns såna babygungor, för på min gård har vi bara däck.. kanske ge oss ut på upptäcksfärd? ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 14 juni 2014 23:13


Idag har vi firat prinsen i förskott, blev lite hastigt och oplanerat i år, men är såå mycket annat som händer eller inte händer, förvirringen är total och har väl inte kontroll eller koll på någonting just nu. Men några tog sig tid å att komma, o...

Av Sara - 29 april 2014 07:06

Igår var det en dålig dag. Riktigt dålig. Ena skiten efter den andra, mestadels mitt eget fel.. Men fan man är bara människa men att andra ska göra allt så omöjligt att lösa ;( oh well. Det gör bara allt såå mycket värre, försöker spara pengar t...

Av Sara - 23 april 2014 06:59

Påsken är över och fick en extra ledig dag, vilket var skönt :) hann inte med nånting i alla fall känns det som.. Bara slöa ;P Köksprojektet blir aldrig klart, så hemmet känns som en katastrof. Får se om min målarvän har tid att komma denna vecka ...

Av Sara - 9 april 2014 06:55


Känner mig ungefär som vädret trist & grå :/ behöver förändring nu, behöver sömn! Vill bara bli pigg & glad igen.. Men men inget får man gratis här i livet.. Så bara kriga vidare och hoppas på förändring, om jag bara får tillbaka sömnen så löse...

Av Sara - 1 april 2014 07:03

Får jag för dålig uppdatering ;P Så ska försöka bättra mig, men har inte mycket intressant att skriva.. Befinner mig återigen i en situation där jag väntar på ett slutdatum på jobbet, eftersom att de flyttar i sommar :( jätte trist eftersom ja...

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards