Alla inlägg under augusti 2010

Av Sara - 3 augusti 2010 18:15

Idag var mamma här och gosade med oss igen :) sen kom Lasse oxå förbis en sväng och gosade oxå ;)


& nu är Elin här :) Vi ska snart gå iväg & handla och hämta ut vårt h&m paket.. Mona (elins mamma) var oxå här en sväng & höll i Wille..



så söta! Wille fick presenter oxå, en jättefin huvtröja & en Tummen bitring.. gissa hur glad han blev! :)


Men nu ska vi hämta ut vårt paket.. blir säkert liite mat oxå ;)

Av Sara - 3 augusti 2010 02:15

Vilka fantastiskt korkade människor det finns alltså! Helt otroligt skrattretande.. Kan bara tacka & bocka att jag slipper ha dom i våra liv..

Av Sara - 2 augusti 2010 23:15

Jahapp, idag har vi varit på vift hela dagen.. blev en tur till fruängen för att hälsa på Karro, med min vanliga tur så öppnade sig himelen helt & hållet precis när jag skulle gå till bussen, så jag blev dyngsur!


Har i allafalla haft en jätte mysig heldag/kväll med Karro.. vi gjorde egen pizza och gosade med lille knorris..


Rätt skönt att komma ifrån orten lite faktiskt, men som sagt blev jag ju dyngsur påvägen dit.. så när jag skulle åka hem igen hade inte mina skor hunnit torka (eller inte torkat alls!) så jag snodde Uno's flipflop ;)

Av Sara - 1 augusti 2010 22:00

Idag har vi bara varit hemma hela dagen, städade och fixade på förmiddagen.. sen kom mamma hit och tog en fika och gosade lite med Wille, sen kom pappa & små tjejerna oxå!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards