Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Sara - 15 augusti 2010 23:45


Puuuh! Nu är vi hemma igen, var lite nojig för att åka iväg med min lilla knorr så långt & så länge..


Men det har funkat bra, sov på soffan hos ena min moster, och älsklingen fick sova i sin vagn.. dock så hade alla börjat jobba igen när vi kom ner, lite trist ;P


Men men, i torsdags åkte vi till Ullared, första gången jag var där.. och vad kan jag säga? Det är fanimej påfrestande att gå där, puuh var helt slut.. tack&lov så sov Wille nästan hela tiden.. men det är ju inte att rekomendera att åka dit med barn för det kryllade av galna tanter, fan hysteriska som om de gällde livet ;P Jag shoppade lite iaf, de mesta nödvändiga saker som jag faktiskt behöver.. (det är inte bara skitgrejer där) Eller aa, bebissaker blev det mest, bärsele, hoppgunga, sängkläder, täcken, filtar, nappflaskor.. osv osv osv.


Fredagen, tog vi det ganska lugnt, jag brorsan & Wille var & kollade på säckpipe-uppträdande på anebytorg, det var ju ganska.. hmm.. udda ;P Sen gick vi & hälsade på farmor & farfar, de e såå söta


På kvällen blev de kräftskiva, nästan alla mostrar, kusiner & gubbar var där, dock blir det ganska drygt att sitta nykter efter ett tag när alla andra dricker och börjar bli fulla.. Men min mamma är så söt, hon hade köpt alkholfritt vin & öl till mig ;)


Mycket kalasande har det varit, har träffat en massa släkt och njutit av luften där nere och varit bortskämd med massa tanter & gubbar som gärna gosar,tröstar & matar Wille ;P

    



      



Men som man brukar säga; Borta bra - Hemma bäst! Har precis lagt Wille, han sover så sött.. vi har myst massor när vi kom hem, han har badat, tittat på tv, sen har vi lyssnat på barnsånger ;)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards