Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Sara - 29 augusti 2010 22:30

Jahapp, kunde inte hålla mig.. blev ju så kort besök där igår, så kände mig inte riktigt nöjd..


Så jag tvingade med mig Elin in, mycket lugnare på söndagen då är det "familjedag" så var inte alls lika mycket folk.. så vi gick runt och kikade, kollade tävlingarna.. & gissa om man blir sugen? AAAh har hur många idéer som helst!


Blev dock ingen tatuering, men knorris fick 2 fina nappar ♥



Good/Bad ;)

från

www.minievil.com

Av Sara - 29 augusti 2010 10:30

Jahapp, igår tog jag & prinsen en tur till tatueringsmässan på münchenbryggeriet; www.stockholminkbash.net

Mötte Karro, hennes bror & mamma där.. är ju inte världens smidigaste å glida runt med vagn där,  så jag satte knorris i bärselen :) stötte på pappa & tjejerna oxå :) blev en kort visit dock, blev så mycket folk och då blir de bara jobbigt å ha lille prinsen med sig.. men fotad blev han minsann ;)


Åkte hem och mötte Elin, å så gick vi hem & fixade lite tacos :) myskvälll.. hon sov här :) knorris är alldeles nyvaken & glad så ska busa lite med honom nu ♥


 

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards