Alla inlägg under juli 2010

Av Sara - 22 juli 2010 22:00

Idag har jag & prinsen haft sällskap av 2 favoriter :)

Vi har lekt med Elin & Karro hela dagen, vi var i Tumba och handlade sen gick vi hem & fikade och lagade mat..


  Myspys


Har haft jätte trevligt, en härlig dag.. kvavt som sjutton bara! Har haft tvättstuga oxå så brudarna passade Wille medan jag sprang fram och tillbaka.. skönt att slippa konka med honom :)


& Mamman har fått ha vuxen sällskap hela dagen, guldvärt!

  Färgglada tår ;)


Det blev en helkväll, Karro åkte precis hem och Elin kommer snart tillbaka, hon ska sova här inatt :) Like in the good old days ;)

Av Sara - 21 juli 2010 21:45

Myrorna springer fortfarande omkring och härjar här hemma, vidrigt!

Har sprejat medmyrsprej och grejer.. tycker de e så äckligt bara.. så hela förmiddagen städade och skrubbade jag här hemma, dammsög myror ;P


Pappa kom hit en sväng oxå, och kramades lite med Wille :)

 


Sen kom styvpappa Lasse och hämtade oss, så har vi varit på "tjejmiddag" hemma hos mamma hela dagen.. moster Birgitta, och sen mammas kusin och hennes mamma Gunnel.. En ganska underlig kvinna, otroligt negativ och gick bara in på riktigt jobbiga &  dåliga diskussioner under middagen..

Det förstör ju lite hela grejen med en middag, eller? Är väl meningen att man ska vara glada och ha trevligt? Men men.. jag kanske överdriver men tyckte de va lite halvjobbigt..


Måste bara säga att jag har världens bästa mamma, hon har köpt mig en micro! äntligen kan jag värma saker igen :D

Av Sara - 20 juli 2010 23:00

Hoho, har varit ute på äventyr heeela dagen idag :)

Jag, Wille & Elin åkte till Skärholmen för lite shoping, inte för att det behövdes men för nöjes skull :)


Blev självklart en fika-paus (Måste sluta upp med allt fikande!)

 


Hittade en massa roligt till min lilla prins, så har väl gjort av med mer en nödvändigt idag.. men jag älskar Barbapapa kunde helt enkelt inte låta bli..


 


En leksak till vagnen, 2 bodys, & 2 nallar fick de bli..

Blev lite till mamman oxå, 2 kjolar, ett par skor & nagellack :)


& till något mindre roligt, eller rent utsagt förjävligt äckligt.. Har darbbats av en myrinvasion här hemma.. hela lägenheten är full av svartmyror.. å detta bara över 1 natt.. jätte obehagligt, har köpt massa myrutplånare så förhoppningsvis försvinner dom snart..


Dock har jag lust att tända eld på skiten å dra härifrån.. men de verkar ju lite väl dramatiskt? ;P

Av Sara - 19 juli 2010 22:45

Uäk!

Känner mig riktig läbbig nu.. har bara tryckt i mig skit hela dagen..

ingen frukost hemma, å dejt med Elin i Tumba.. vi bestämde en fika.. fikade halva dan faan ;P


Å sen hem till mig, kom på att vi behövde godis.. så vi gick till Willy's å när vi ändå va där tog vi en McDonalds oxå.. MOFFIGT VÄRRE!


-sockerkoma-

Av Sara - 19 juli 2010 10:15

Åh min lilla plutt har redan hunnit bli 1 månad idag! Tiden går hur fort somhelst ju..

 

Nybadad grodprins ♥


Jag är ju minst lika förälskad nu som för 1 månad sen..Min fina, underbara lilla Wille ♥


 

Av Sara - 18 juli 2010 23:30

Usch, trött jag varit idag då.. men inte min lilla knorrhane.. han har maratonätit nonstop 3 timmar i sträck varje gång man ammar..


 


Var sååå uttråkad idag, ingenting att göra.. så blev en runda till Tumba, eller jag älgade dit för att hinna till biblioteket innan det stängde, men det var sommarstängt tydligen, dåligt. Kollade upp innan att det skulle vara öppet.. men men..


Så när jag ändå var där vart det ju lite inhandlat ;P

Wille fick 2 nya kompisar :)


 

Av Sara - 15 juli 2010 23:45

Jag & Prinsen hade massa trevligt besök igår, långvägars från småland :) Moster Tinna & Kent var här o fikade.. fick en jättefin blomma, och Wille fick lite sängkläder å smått :)


Sen kom pappa och hämtade oss, så vi åkte ut till Rosenhill för lite grill & mys.. så blev i slutändan en riktigt trevlig dag ändå :)



& idag har vi schtekigt med fina Elin hela dagen lång, fikat en jädra massa.. haha ;) Var längesen vi lekte å sen så har jag ju inte hunnit varit hemma hos henne sen hon flyttade (var ju typ BARA 3 år sen ;P)


 


Fining

Av Sara - 14 juli 2010 21:45

Mm, det var dags för ett besök hos familjerätten idag..

Usch, allting hade varit 1000 gånger smidigare om HAN bara hade kunnat komma samtidigt..


för det här verkar ju kunna dröja ett tag innan det blir klart, och faderskapet är fastställt.. =/ Vill bara få det överstökat alltihop.. ibland önskar jag saker o ting vore annorlunda..


Detta orsakar självklart ännu mer strul eftersom att det kommer att ta mkt längre tid en jag trodde.. så nu blire till att ansöka om underhållsstöd oxå.. suck.


Å hej diskriminering? Innan jag gick därifrån fick jag en näve kondomer med orden "Vi ger det till alla ungdomar" Haha, alltså hallå? det var ju bra längesen någon kallade mig för ungdom ;P

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards