Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Sara - 24 juli 2010 12:22

Jaa, vad gjorde jag för 1 år sen?


Då satt jag nere på Mantorppark, nere vid banan å njöt av snabba bilar & galna människor, dragrace.. mitt absolut största sommarnöje..En hel helg med massa snabba bilar, en massa öl, en massa sol.. en helg då man bara är precis som alla andra, och alla är där av precis samma anledning.. så skön stämning..


 


och det är första gången sen jag var 15 som jag just nu inte sitter där nere..


& vad trodde jag för 1 år sen att jag skulle befinna mig idag? Nere på Mantorp såklart, om någon hade sagt till mig då att jag om 1 år skulle sitta här med världens underbaraste lilla prins, så hade jag inte trott dom!


För för 1 år sedan, var jag fortfarande dålig och läkarna var inte direkt positiva.. jag var inställd på att jag aldrig skulle kunna få några barn, och började att acceptera det, jag vill bara bli frisk och bekymmersfri..


& nu sitter jag här med en underbar liten son, den finaste som finns, har aldrig känt sådan lycka eller kärlek till någon, han betyder allt


 




Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards