Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Sara - 26 juli 2010 17:15

Lite less på alla mydigheter nu, på något konstigt finurligt sätt har min adressändring försvunnit, så är helt plötsligt inte folkbokförd här längre =/ (fast jag bott här i snart 2 månader) well, har ringt och bråkat med skatteverket och adressändring och försäkringskassan.. BLÄ!


Nu har fredrik & Jane åkt igen, var jättetrevligt å prinsen var så lugn när dom var här, satt & knorrade i sin babysitter :)


Mamma & Lasse kom förbi en sväng oxå, bråkade lite med Wille som var så trött, men mamma ville så gärna gosa ;) Han fick fina presenter oxå, mamma har varit å skaka loss på finlandsfärjan och gick lös i taxfreen ;P


Han fick 2 nappar, en nappflaska, och ett första äta-set med mumin på :)


Vi ska snart ge oss ut igen, ska träffa Elin och handla lite mat + att jag måste hitta några tjocktröjor till lillen nu när det e lite kallare, han spydde precis ner den enda som passar ;)


 

Mammas goding

Av Sara - 26 juli 2010 14:30

Har precis kommit hem efter ett besök på BVC, känns jätte bra, för nu går han äntligen upp i vikt som han ska :) = mamma glad.

 


Och idag ska vi få besök av min arbetskamrat Fredrik & hans Jane :) Ska bli trevligt.. har försökt få tag i Elin halva dagen också.. är ju nyfiken på om de kommit någon bebis?!


Dagens feel-good låt;

http://www.youtube.com/watch?v=9kDtkdv-q84

så fina minnen, tillbaka 2-3 år i tiden..

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards