Alla inlägg under augusti 2009

Av Sara - 17 augusti 2009 12:31

Japp, imorgon bär det av till Zakynthos! Äntligen, som jag har väntat och längtat!


Men som vanligt när jag ska åka bort känner jag mig hyperstressad å nervös.. haha håller på med 1000 saker samtidigt å springer runt som en hyr höna.. ;P


Fick lite gjort igår, rensade garderober å kasta en jäkla massa skit, jag & Jonte städade här hemma, men de känns fortfarande inte städat.. så jag fortsätter å plockar här hemma, samtidigt som jag packar å panikar ;P HAHA..


Ska ta en fika med Linnéa oxå, + att jag måste ner till Tumba å inhandla massa små skit.. måste köpa "earplanes" får så himla ont i öronen när jag flyger =/ så de e man lite nojjig för..


Å sen ska Jonna komma hit en sväng å kolla lite kläder.. AHH hur ska jag hinna med ?!

Av Sara - 16 augusti 2009 15:44

Blä! Den här dagen är hemsk.. =/ känns verkligen som att man sålt smöret å tappat pengarna..


Var ju på Sthlm cruising igår.. hade kul :) massa fina bilar att titta på :)

åkte hem till pappa efteråt å sov där.. vakna me ångest =/ ush!


Nu är jag hemma igen, ska väl städa eller försöka hitta på något vettigt iaf.. Uäk, va jag känner mig less..


I övermorgon åker jag till Zakynthos med bästa Karolin! :)




Av Sara - 15 augusti 2009 14:02

Idag har jag varit duktig.. vakna rätt tidigt..

Hade planerat att jag skulle åka in till stan med Marioch shopa..


men hon är så himla seg så, jag gick ner till tumba å handla lite, fick en del saker gjorda som jag inte hinner annars..


Klippte håret oxå :) skönt, känner mig lite fräschare :)

Men nu ska mamma strax komma hit på en fika å lämna en blomma, som jag ska vara fostermamma till tills mamma får lägenheten såld..


Sen väntar jag på att Mari ska ta sig till Tumba oxå, sen ska vi åka till pappa käka lite grillat å sen blir det sthlm cruising :)

Av Sara - 13 augusti 2009 21:38

Vilket skumt väder det har varit idag.. sol halva dagen, sen helt plötsligt öppnade sig himlen å regnet bara vräkte ner!


Skulle egentligen ha solat med Karro (vi vill ju inte vara helt bleka när vi kommer till Zakynthos) men vi skippade det, eftersom att det både regna åska, å blixtrade.. kändes inte så säkert att ligga i ett solarie då =/


De blev donken å lite shoping i skärholmen istället.. dock så hittade vi ju inte så mycket.. skulle kika efter en bikini, men fanns ju typ inget kvar.. 


Å när jag kom hem så var Ida kvar.. fast jag pratade med mamma runt 4 å då skulle hon åka å hämta henne, men mamma hade blivit kinkig å å kt hem istället ;P så Ida stackarn hade suttit ute å fryst i nästan 1 timme.. hon hade ju ingen nyckel :(


Men Lasse har precia varit å hämtat henne nu i allafall.. 



 

Av Sara - 12 augusti 2009 22:30

Helt galet blev det idag, lyckades till och med trippelboka mig ;) haha..


Lillasyster Ida är här för en övernattning, Linnéa skulle komma på fika å sen kom även pappa å små tjejerna hit.. så det blev tacos för hela slanten! Jätte trevligt tycker jag :) brukar ju inte ha varken pappa eller systrarna här så ofta.. 


Å de e alltid lika trevligt att få träffa Linnéa :) hon är så söt, hon hade till och med bakat kakor som hon tog med sig hit, jätte goda! typ hallongrotor fast med egen gjord blåbärssylt.. 

 

Linn tyckte de var jätte goda och hade nog helst ätit upp allihopa själv ;)


Men nu börjar jag bli lite trött, Jag och Ida har suttit å beställt lite grejer från hm.. men nu är det nog läggdags snart..

Av Sara - 11 augusti 2009 21:24

Den här dagen blev inte riktigt heller som jag hade tänkt.. ;P


Min vän Dennis ringde mig på jobbet, han ligger på sjukhus igen stackarn =/ Han är förlamad och hade fått nåt problem å fick åka in akut till ks i Solna i natt.. Å fick inte med sig varken pengar eller cig, så snäll som man är åkte jag dit med ett paket cig å en tändare.. 


Har inte träffat honom på flera år, så de va lite trist å se honom så sliten =/ 


Passade på att hälsa på Jonna på hennes jobb, när jag ändå var inne i stan, tog en kopp kaffe å snackade lite.. men nu ska jag nog gå lägga mig.. såå jävla trött!


Av Sara - 10 augusti 2009 19:21

Jag är totalt helt slut.. vilken dag! Har ont i hela kroppen och är såå trött..

har massa jag tänkt å göra idag men tror jag måste ta en powernap om jag ska orka med allt.. 


Har i alla fall gjort syntestet för körkortstillståndet nu, så nu är det bara att skicka in :) äntligen börjar saker att hända.. nu har jag gett mig fan på att ta det, och inom 1 år ska jag ha det! eller aa helst innan sommaren så man kan dra iväg på roadtrips å annat skoj :D


Av Sara - 9 augusti 2009 20:56

Usch! Blir så himla irriterad, här kommer man hem å har habdlat ställer sig å lagar mat, då går alla! "Nämen vi ska ut å käka"..

Å som vanligt har de lämnat en massa disk till mig, för det är ju sååå svårt å ställa ner sakerna i diskmaskin !?


-BLÄ!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards