Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Sara - 17 augusti 2009 17:38

Har hunnit med en massa idag.. nu är jag färdigpackad å klar..

ska snart dra iväg till Karro, men först blir det växla pengar.. snacka om att vara ute i sista sekund.. höll nästan på att glömma ;P


Hehe ska hem till Karro å slappa lite å dricka lite vin.. vi ska upp typ vid halv 4, planet går rätt så tidigt i morgon bitti.. 

 

It´s gonna be awesome! :)

Av Sara - 17 augusti 2009 12:31

Japp, imorgon bär det av till Zakynthos! Äntligen, som jag har väntat och längtat!


Men som vanligt när jag ska åka bort känner jag mig hyperstressad å nervös.. haha håller på med 1000 saker samtidigt å springer runt som en hyr höna.. ;P


Fick lite gjort igår, rensade garderober å kasta en jäkla massa skit, jag & Jonte städade här hemma, men de känns fortfarande inte städat.. så jag fortsätter å plockar här hemma, samtidigt som jag packar å panikar ;P HAHA..


Ska ta en fika med Linnéa oxå, + att jag måste ner till Tumba å inhandla massa små skit.. måste köpa "earplanes" får så himla ont i öronen när jag flyger =/ så de e man lite nojjig för..


Å sen ska Jonna komma hit en sväng å kolla lite kläder.. AHH hur ska jag hinna med ?!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards