Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Sara - 9 augusti 2009 20:56

Usch! Blir så himla irriterad, här kommer man hem å har habdlat ställer sig å lagar mat, då går alla! "Nämen vi ska ut å käka"..

Å som vanligt har de lämnat en massa disk till mig, för det är ju sååå svårt å ställa ner sakerna i diskmaskin !?


-BLÄ!

Av Sara - 9 augusti 2009 20:46

Helgen har varit såå lugn, tror jag sovit mig igenom den ;P Man börjar bli lite sliten nu, å sen tror jag det är dags å börja käka järntabletterna igen..


Hade egentligen en massa jag hade tänkt att göra men typ allt sket sig..

Igår gick jag ner till centrum tänkte passa på å göra synundersökning (för körkortet) men de hade ingen optiker där (!) Å så tänkte jag passa på å klippa mig oxå, eftersom att jag inte hinner på vardagarna.. allt hinner ju stänga =/ men då hade frisörn stängt, fast jag hade kollat innan att dem skulle ha öppet.. irriterande.. 


Hade tänkt att gå på SCF i Alvik med, hade raggat upp David på jobbet som sällskap, men så hade han blivit tvingad att vara barnvakt hela helgen :( Å själv vill man ju inte gå j.. så det skt sig de med..


Så blev lite kinkig eftersom att inget ville gå, så har integjort ett jävla skit resten av helgen ;P

 

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards