Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av Sara - 29 augusti 2009 17:30

Kryssningen var nice.

Åh äntligen äntligen äntligen, fick jag träffa Petras lilla dotter! Det sötaste jag sett, så liten å snäll.. :)


grabbarna höll väl igång ganska bra ;) Men Jag & Petra fick dansa lite oxå.. Så det var helt klart lyckat, blev övertalad å åka med tillbaka till Hallstavik & festa eftersom att Petra hade fixat barnvakt på fredagen.. så så blev det.. var huur länge sen som helst jag festade i Hallstavik å framförallt med Petra..


Blev en sväng till Lokalhaket Guldklövern, inte direkt fullsmockat där.. så vi drog viadre till Norrtälje å gick på Mobergs hade faktiskt riktigt kul :)


Jobbigare var det dock att vakna upp bakis imorse å inse att man var 15 mil hemifrån =/ men men smällar man får ta ;) Hann träffa Leif & Michaela en sväng oxå, de va oxå jätte längesen så oxå jätte trevligt :) fick skjuts in till Norrtälje å så tog jag bussen därifrån vid 15 typ... Å nu är jag hemma en snabbis för att duscha å byte om..


Sen bär det av till nästa fest ;P så nu måste jag snabba mig lite ;P


 

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards