Alla inlägg under juli 2009

Av Sara - 7 juli 2009 22:20

Japp, har precis blivit klar i tvättstugan.. skönt att ha det avklarat, håller på å avmaskar mina katter.. fy vad hemst det är, känner mig så himla elak.. Men Liam tycker det är kul ;) hihi..


Nä, nu ska jag vara social med mina gäster :) sen är det dags att sova igen.. ;P

Av Sara - 6 juli 2009 22:00

Jaa, nu var det slut på ensamheten iaf.. nu är det fullt hus här Veronica & Liam kom på besök och Ida mötte mig utanför jobbet så vi åkte hem tillsammans.. :)


De ska vara här ett par dagar, känns skit kul var ju jätte längesen jag träffade dom.. Synd bara att man jobbar =/ men men de får hålla sig sysselsatta på egen hand.. å Jonte & Bella kommer ju hem imorgon oxå.. måste nog förvarna dom att vi har huset fullt ;P


Av Sara - 5 juli 2009 22:04

Blev iaf en sväng till Skärholmen, vi mötte upp Karro där oxå :)

Köpte lite halsband & linnen.. sen åkte Ida till sin pojkvän och jag & Karro till Ikea.. blev en fika där.. köpte massa blommor å en lampa å lite sånt mys :)


Missade bussen till Tumba, så pappa fick komma å hämta oss, eftersom att han ändå var i närheten.. så jag & Karro fick åka lite raggarbil (Pappas Impala).. 


Vi åkte hem å fixade lite käk.. nu är jag helt slut, så det är dags att sova, upp tidigt imorgon ;P


- Gonatt! 

Av Sara - 5 juli 2009 13:51

Jahapp, blev ju en spontan tur till Västerås igår :)


Var å shopade med mamma igår, blev lite mer en den där kattgrejen dock.. köpte en filt, en kudde, ett fotoalbum å lite annat Smått&Gott..


Sen ringde pappa å frågade om jag skulle med till Västerås.. så jag ringde Jonna.. sen blev de he, svida om å så bar det av.. :)


Det var skithärligt, hur länge sen som helst som jag var på en sån stor bilträff.. hittade ett skitsnyggt leopardmönstrad linne som jag köpte.. kollade på massa fina bilar, drack öl och sen cruisade vi runt.. Blev lite drygt efter ett tag efter som att de bestämde sig för att spärra av till campingen, så alla åkte bara runt runt runt i flera timmar.. så tillslut lessnade vi å åkte hem :)


Men kul att komma iväg en sväng i alla fall..


Nu är Ida här oxå, vi ska försöka hitta på nåt kul.. funderar på att ta en sväng till Skärholmen.. får se vad vi bestämmer oss för ;)

Av Sara - 4 juli 2009 09:45

Sitter här och väntar på att Momii ska ringa..

vi ska åka å handla lite idag :) hon hade hittat nåt billigt "Katt träd" eller va de nu heter.. sånt kan ju vara bra att ha :) blir säkert nåt mer..


Senare kanske jag ska träffa Jonna oxå :)


Sen så ska jag vara "barnvakt" åt lillasyster Ida resten av veckan oxå :) känns lite fjantigt dock eftersom att hon är 16, men ska bli mysigt att ha henna här iaf..

Av Sara - 3 juli 2009 17:42

Jahapp, har legat med feber hela natten och hela dagen.. vilket jävla skit alltså.. orkar ju fan inte må såhär hela tiden..


Ringde iaf vårdguiden, och dom sa åt mig att sluta med värktabletterna jag fick i Tisdags.. antagligen dom som framkallar febern.. BRA SKIT..


Känner mig lite less, uttråkad, rastlös och ändå helt orkeslös.. så jag ska nog sova nu igen.. 

Av Sara - 2 juli 2009 20:37

Har varit riktigt lugnt på jobbet idag.. rätt skönt faktiskt ;P

Börjar vänja mig vid att vara ensam hemma nu.. å jag har ju i alla fall katterna som sällskap.. har försökt tvinga hit lite kompisar..


men just denna vecka när jag har lägenheten för mig själv, så verkar alla upptagna med annat.. typiskt!



Av Sara - 1 juli 2009 21:31

Fan va skönt det är att vara hemma själv.. Inga som sitter i soffan och väntar på mat när man kommer hem.. ingen som bestämmer över tv:n.. å inga grejer som ligger runt i lägenheten å skräpar..


Äntligen får det vara städat å rent i mer än 1 dygn.. måste få en egen lägenhet snart :) dock så är det ju lite tyst å ovant.. så blir nog sova på soffan inatt igen.. ;P

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards