Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Sara - 26 juli 2009 20:38

Tiden går så fort när man har roligt, känns typ som att jag inte ens har varit där.. knepigt..


Anyways, har haft en kanon helg.. Var framme runt 12 i söndags, bråkade me förtältet till husvagnen i nån timme.. sen tog vi det lugnt å sen började de regna =/ tråkigt..


Fredag bar det av till Mjölby en sväng på förmiddagen, inhandla viktigheter (alkohol! ;P)  och duschade..


Sen äntligen blev det lite race :) var helt okej väder, blåsigt men soligt.. bra race, hann se mycket och bra körningar.. blev lite shoping oxå :) fick halva priset på en jätte shysst klänning :)å på kvällen satt vi på campingen å drack å njöt, jag tog täten dock.. =/ HAHA, skärpning när man har pappa med sig!


Lördagen satt vi på läktaren i princip hela dagen, var jätte blåsigt! Blev en hel del saneringar vilket innebar ganska mycket dötid..=/ Så blev ju lite shoping till.. fast jag fick en gratis Ed Hardy t-shirt :) -Yeeeeii-


Men det var massa bra körninga, och en hel del rekord blev det :) jätte kul! om man är intresserad av sådant kan man kika in på bilsports hemsida www.bilsport.se


Sista kvällen var det ju så blev en sväng till öltältet med, träffa på massa "gamla bekanta" som jag festade vidare med å gubbarna gick å la sig :P


Och som vanligt på söndag, alla finaler.. hann knappt se nåntin, det var massa banarbeten och saneringar å skit.. å tillslut öppnade sig himlen å regnet piskade ner :(


Så vi åkte hem utan att se klart finalerna, jätte trist, men känns som att det är så varje år =/




 

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards