Alla inlägg den 30 juli 2009

Av Sara - 30 juli 2009 23:15

Har varit en lång, ganska trist vecka hittils..

Har haft rätt ont hela veckan, så var "hemma" igår rättare sagt så spenderade jag väl i princip hela dagen på akuten.. som vanligt kan dom inte göra något.. så som vanligt kastade jag både tid och pengar i sjön och fick som råd att "blanda" olika värktabletter så aa.. Skit kul.. 

De skulle i alla fall försöka skynda på det hela så jag kan få opereras snart, för de här är fan inte kul längre! (Som om de nånsin varit de)


Har träffat både Karro & Linnéa i veckan :) ätit middag å myst..


Just nu känner jag mig en aning bitter, har käkat diverse painkillers och känner mig seg och slö.. men har fortfarande ont.. sååå ovärt!


Är ute i Rosehill, hos papi.. leker lite med småtjejerna och våran kusin-dotter Julia.. dock känner jag mig as trist å bitchig å börjar få hemlängtan.. så hoppas att pappa kommer hem snart så att jag får sova.. 


Skulle verkligen behöva lite semester nu känner jag! 

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards