Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Sara - 18 juli 2009 23:57

Blev ett litet dopp i poolen i alla fall, suttit ute hela dagen o bara varit, jätte härligt!


Jonna kom hit med lilla Vickie :) men hon är lite hemmakär så efter en stund lockande hon tjejerna med McDonalds & grannens studsmatta.. haha..


Så jag hade väl inte så mkt val, så vi åkte med Jonna hem.. stannade i Huddinge och käka på McDonalds så tjejerna blevnöjda iaf :)


Hemma hos Jonna, hade grabbarna poker kväll som vanligt, så Tove & Linn stod där å kollade på en stund.. ända tills granntjejerna kom å få gick dom upp dit å hoppa studsmatta, roligt!


Jag & Jonna gick in å la oss å kolla på film "Benjamin Buttons" tyckte den var bra, rätt sorglig, men det går ju inte att förneka att Brad Pitt är jävligt het!


Kom hem för en liten stund sen bara, Jonna fick köra hem oss i spöregnet.. känner bara mer o mer att det är dgas för mig att skaffa körkort nu!


Allt skulle bli så mycket enklare.. så det blir nästa mål..  Hoppas bara att nån (Pappa eller Lasse) har lust att köra med mig bara.. annars blir det lite jobbigt.. 


Av Sara - 18 juli 2009 11:56

Vakna rätt sent idag, var jätte trött.. :P Vi har varit o köpt fikabröd på cafét, som vanligt blir det ju lite småtjaffs om vem som har störst bulle eller flest hallon å så vidare.. haha att dom orkar ;)


Har ringt o väckt Jonna, å tvingat henne komma hit å lapa lite sol med oss :)

Men nu ska jag ut i solen, kanske blir ett dopp i poolen med :)


Härlig dag!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards