Alla inlägg under oktober 2012

Av Sara - 8 oktober 2012 07:31

Ska jag bli! Nu jävlar! För första gången i mitt liv äger jag ett gymkort, aa känner mig ganska fånigt stolt.. Men jag har längtar länge efter att få börja träna! Så all in! ;) + att jag får kvalitetstid och peppning av min fina syster :)

Tränade första gången i lördags, har träningsvärken från helvetet, men idag kör vi igen! Det ska kännas att man lever ;)

Av Sara - 7 oktober 2012 22:22

Har haft en såå bra helg!
& jag är så lycklig över att jag har så många underbara och fantastiska människor i mitt liv! Massa kärlek till er!

Av Sara - 6 oktober 2012 19:29

Av Sara - 5 oktober 2012 07:20

Såååå sugen på å dansa! Finns inget bättre, för mig är det terapi, jag musiken och the dancefloor och jag skiter blanka fan i hur de ser ut, bara ösa!

Idag är det fredag raringar! Hur härligt är inte det?! ;) sååå skönt! Inga planer idag dock..

Av Sara - 5 oktober 2012 00:08

För första gången sen Wille föddes har jag beställt grejer BARA till mig, bestämt mig för att skaffa gymkort å börja träna, behöver verkligen det! Så har beställt träningskläder å lite annat..

Så nu jävlar ska jag bli fit&strong!

Har bestämt mig för att kolla min syn, se om jag oxå har RP.. Skrämmande men kan ju vara skönt att veta..

Nu ska jag försöka sova, drömma mig bort till en annan plats utan orättvisor och all annan skit! Skänker några tankar till lilla mormor oxå <3



Av Sara - 4 oktober 2012 17:25

Om det stämmer det som sägs "ett gott skratt förlänger livet" hahaha, så störd dag på jobbet, inte bara jag som var övertrött idag ;)

Var så trött imorse att det gjorde ont, kudden satt kvar i ansiktet ett bra tag.. Så har väl skrattat åt allt och ingenting, skööönt!

Tur att man har världens bästa arbetskamrater, kommer ju sakna ihjäl mig! & en överraskning väntade på mig när jag kom till jobbet, vart sååå upphetsad chokladbollar som parat sig med tyrkisk peber!!! C'mon! Love it!

Av Sara - 4 oktober 2012 07:21

Önskar så att det fanns något jag kunde göra, livet är såå orättvist.. Drömmar som krossas, det suger! Älskar dig syster.

Av Sara - 3 oktober 2012 16:59

Påväg hem efter en vansinnigt lång dag på jobbet, trodde den aldrig skulle ta slut! ;P idag har jag dejt med Elin, som för övrigt klarade uppkörningen idag! Wiiho :)

Imorgon kommer Lasse förbi på en fika, hans present har äntligen kommit (lite föööör sent) ska bli kul!

& på lördag blir det mysipysi med bästa <3

Får väl passa på å ta det lugnt på fredag ;)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards