Alla inlägg under oktober 2012

Av Sara - 23 oktober 2012 00:20

Sömnlös är jag, dödstrött, men sömnlös, kommer inte kunna slappna av.. Är så ledsen, arg, och besviken, frustrerad och allt på samma gång..

Magkatarr från helvetet och en djävulsk huvudvärk..

Fyfan vad jag är DUMSNÄLL ibland, mest DUM, som tror att det går å lita på människor..

Av Sara - 22 oktober 2012 20:03

Göra ingenting! Men det har jag inte tid med, skicka lite ork och motivation till mig, I need it!
Har sjukt mycket att ta tag i, men vet inte var jag ska börja?! Behöver rensa ut, massor! I fall att det blir flytt..

Har sån sinnessjuk träningsvärk i muskler jag inte visste om att jag hade.. Gnälligt värre ;)

Nä halsa lite kaffe å göra nytta!
Tjing!

Av Sara - 21 oktober 2012 23:23

På helgen, slut i kroppen, slut i huvudet..

Har haft en mysig helg trots att det inte riktigt blev som planerat, skulle haft ost&kex mys med min fina Elin i fredags, men så blev hon sjuk :( Fia kom över en stund istället, drack lite kaffe och snacka skit :)

Igår var vi och firade lilla Linn som fyllde 11år i tisdags, jättemysigt när alla är samlade :)

Idag har vi varit på promenad med Linus&Jonte blev lunch på donken, hem och busa lite :) sen var Wille och busade med jonte & Linus en stund medan jag körde mördarpass på gymmet, värker i hela kroppen vill jag lova, men det är skööön smärta :)

Av Sara - 19 oktober 2012 18:56

Yes, äntligen har träningskläderna kommit så jag slipper se ut som en mysmorsa på gymmet, sjukt sköna och finare än vad jag trodde :)

Av Sara - 19 oktober 2012 12:26

Åh, nu är det bara att hålla tummarna! Såg en lapp utanför porten igår, en som ville byta sin 3:a mot en 2:a som bor på samma gård som mig, så jag chansade å ringde upp.. Vi kollade på varandras lägenheter och hon vill ha min! :) :) så nu är det bara hoppas på att det blir godkänt av hyresvärden :)

Skulle verkligenvara toppen, så Wille får ett eget rum :) och den var jätte fin! För 3:orna här är svåra att få tag i..

Hoppas hoppas hoppas!

Av Sara - 18 oktober 2012 10:15

Av Sara - 17 oktober 2012 07:27

Spring för livet, jag är ur balans..

Vaknade i tid idag, skönt ;) gårdagen var ju lite jobbig :/ men fick skjuts hem från jobbet av papi :) så bättre avslut på dagen blev det ju iaf..

Ikväll blir det CX pass på gymmet, det ser jag fram emot! Skit kul och känns som fan dagarna efter ;)

& igår fyllde min yngsta syster 11år, sinnes! Hon är min lilla plutt ju! Så på lördag blir det kalas :) det gillar vi, träffar dom alldeles för sällan numer :(

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards