Alla inlägg under oktober 2012

Av Sara - 16 oktober 2012 08:51

15 minuter EFTER att man har börjat, känns ju sådär.. :/ försova sig 3 timmar lixom.. Aja, ska man göra det kan man ju lika bra göra det ordentligt.. Right? ;P jävligt pinsamt dock.. Men men inte mycket att göra åt, nu är jag påväg iaf..

Blev ett flamsigt träningspass på gymmet igår systrarna Lundqvist hade lite svårt att fokusera ;P så kan det va, på onsdag blir det CX! :) Fia kom förbi en sväng igår kväll oxå, snacka lite skit och drack kaffe ;) sjukt längesen vi sågs, så det var mysigt :D

Tjing!

Av Sara - 14 oktober 2012 20:20

Helgen blev ju inte alls som planerat, men ganska bra ändå ;) jag & Wille har hängt hos mormor sen igår morse :) blev en sväng till IKEA, usch vad jag inte tycker om å gå där utan att veta vad jag ska ha, blev värmeljus ;)

Ny ska jag göra ett ryck å städa här hemma, så det är rent och fint, och man kan lägga sig med gott samvete :)

Kollat på massa bra filmer oxå :)

Av Sara - 13 oktober 2012 09:05

När folk ödslar min jävla tid, för är det nåt jag inte har gott om så är det just det! MORR!

Får se det från den ljusa sidan, har iaf fått en PW så här på morgonen ;)

Tjing!

Av Sara - 13 oktober 2012 08:17

Än du, min underbara son! Du är bäst i hela världen älskar dig över allt annat!

Av Sara - 12 oktober 2012 10:22

Vab, alltid lika kul.. Självklart är det superhärligt att få mer tid med min prins! Men det påverkar ju allt annat :/ ekonomin framför allt :( buu.

Av Sara - 10 oktober 2012 07:28

Onsdag och träningsdag! Blir att pröva ett pass idag tror jag.. Varken jag eller Ida har nån aning om vad det är egentligen, men blir säkert kul!

Blir segare och segare på morgnarna, tiden går i ultrarapid och jag i slowmotion.. Skyller det på mörkret och kylan! ;P

Men taggad inför träning ikväll såklart! :) känns så kul & skönt att äntligen komma igång! Sen underlättar det ju att ha någon att träna med, för då peppar man varandra ;)

& mina kära arbetskamrater är oxå jätte peppade och tycker det är skit kul att jag har börjat träna ;P

Hade bara mysipys med min prins igår, vi åt mat å sen skulle det mysas i soffan.. I varsin ände först ;P fick absolut inte ligga bredvid, men sen kom han och kröp upp i min famn och somnade, finns ju inget härligare!

Av Sara - 9 oktober 2012 07:30

Snoozade lite imorse, mest för att Wille vaknade vid 4 och var ledsen, kände att jag behövde nån timma till av sömn ;)

Men har sovit fantastiskt bra, var inga problem att vakna heller :)

Ingen träningsvärk idag, men kör imorgon eller på torsdag igen, ska kolla vad det finns för pass..

Känner mig GRYM! ;)

Av Sara - 9 oktober 2012 00:01

Jag är sååå taggad! Satan vad kul det är att träna, och man känner sig sååå jävla bra efteråt!

Trots att jag har haft träningsvärk hela dagen så var det sjukt skönt att träna, and guess what? Jag har ingen träningsvärk längre ;) lär dock få i armarna imorgon..

Trots att jag var hemma strax efter halv 9 har jag hunnit städa, laga mat, diska, duschat och slappat ;P

Mår sååå bra just nu :D
Godnatt alla underbara!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards